Sunday, June 14, 2009

can't think anymore...no more u...i noe

今天病倒了,真的很想有你的疼护,可是却只有期待!我失败了!是我配不上你吧,你要有成就而我什么都要求刚刚好就好,所以我也一直以来都以为自己在这段感情里只要单纯就好却不了解原来很多东西对你而言,是很重要的。我错了,我知错了,可是却也来不及了。跌倒后要懂得如何再站起来甚至微笑说“我没事”。或许这次跌所造成的伤口并不是普通的伤口而是会流血不止的。从来没想过,会跌到如此地步,并还要安慰自己的说“这是每个人必经过的一段路”。以前疯癫的我好像寻不回了,现在的我...我也不了解了!那么还有谁会懂呢?我...变得不再像我了,不再是会为了一点点就开心的人了。你让我觉得我离你好遥远...好遥远,再也跟不上你的脚步了!以前你每次都会去玩的跳舞机,大多数都是我陪在你身边或站在你身后看着你的一举一动,但是如今的我却无能为力了!难道这些些...这一切...真的就酱没了?就得让它成为回忆了吗?我真的没法子了吗?真的到了束手无策的地步吗?若早知结局是这样,我会情愿当初自私点,让自己与你在最甜蜜的时候,就永远倒下,不想清醒过来,不想承受这一切一切的痛...这一切一切没人了解的痛...选择逃避!就算这伤口每天都会隐隐作痛,就默默地流泪,让泪去淋湿它--“伤口”......

为什么泪要是咸的?我终于了解了。因为咸的东西会让伤口作痛,也因此让人流出最真挚的眼泪,没半点虚假之意的眼泪!

那么这段残忍无情的结局将会是我最悲痛最不想再去触碰的“回忆”和“伤口”!!

1 comment:

  1. everybody got one memory which is not willing to touch n remember it...friend..tis world was reality one..but if u had try few time then u will no more regret in future time, no matter how is the ending..or try to think tat, if he is urs one, then is urs...if not, wat the mean u hold it?forever?u happy?u willing to hurt urself agagin n again?dun b silly...among our friend, who had no bad, hurt, sad n pain memory?i hav, u hav, ah po hav, shie yee hav,,eveybody hav....i still remember we can share n help each other get through it....after that, everything get fine, izit?so, although we dun meet each other, cannot share with u face to face, but we really wish u fine, wish u all the best...fall down, stand up again....we all hav tis experience...so, trust that u can do it....our world still alive without the person who hurt us....trust urself...b strong!!!!!

    ReplyDelete